Over ons

Wij zijn gepassioneerd over onderwijs en vinden dat elke leerling en student recht heeft op onderwijs dat aansluit op hun individuele behoefte. Naast ons werk als docent, hebben wij in onze vrije tijd LeerLevels opgericht om iedereen toegang te geven tot écht gepersonaliseerd onderwijs.

  • Youssef El Bouhassani

    CO-FOUNDER

    Youssef el Bouhassani heeft zijn MSc. in Lucht en Ruimtevaarttechniek gecombineerd met het opzetten van een eigen onderneming. Vervolgens heeft hij meegedaan aan de Nationale DenkTank over Big Data. Hieruit voortvloeiend heeft hij een traineeship ontwikkeld om data scientists op te leiden. Hij combineerde dit met wiskunde doceren aan de HvA. In 2017 werd hij op de HvA uitgeroepen tot Docent van het Jaar en in 2018 werd hij gekozen tot docent van het jaar van heel Nederland.

  • Jonas Voorzanger

    CO-FOUNDER

    Jonas Voorzanger heeft tijdens zijn MSc. Natuurkunde zijn eerstegraads lesbevoegdheid gehaald. Na deelname aan de Nationale DenkTank over onderwijs heeft hij bij Stichting LeerKRACHT de mobiele feedbackapp OnzeLes ontwikkeld. Hij gaf jarenlang natuurkunde en informatica op Het Amsterdams Lyceum. Sinds september 2022 richt Jonas zich fulltime op LeerLevels.

  • Romy Dhillon

    CONTENT DEVELOPMENT & TESTING (NATUURKUNDE)

    Romy Dhillon heeft een MSc. in Physics en Astronomy en een MEd (1e graads). Hij heeft jarenlang natuurkunde gegeven op het Fons Vitae Lyceum in Amsterdam. Sinds medio 2022 geeft hij les op het Amsterdams Lyceum.

  • Flo Kan

    CONTENT DEVELOPMENT & TESTING (NATUURKUNDE)

    Flo Kan heeft naast haar MSc. Natuurkunde een bachelor Filosofie. Al meer dan 10 jaar werkt ze als docent natuurkunde aan het Gymnasium Haganum.

  • Bono van der Ploeg

    CONTENT DEVELOPMENT & TESTING (NATUURKUNDE)

    Bono studeert HBO Technische Natuurkunde. In zijn vrije tijd doet Bono aan hardlopen, lezen en het bespelen van de piano. Maar ook verdiept hij zich graag in natuurkunde en psychologie. Voor LeerLevels maakt hij natuurkunde content.

  • Toon Maassen

    CONTENT DEVELOPMENT (DUURZAAMHEID)

    We kennen Toon als oprichter van duurzame broedplaats De Ceuvel en voormalig presentator van Zapp Your Planet. Toon studeerde Future Planet Studies en specialiseerde zich in perovskiet zonnepanelen. Hij houdt zich graag met de toekomstige generatie bezig.

  • Jans Henke

    CONTENT DEVELOPMENT (DUURZAAMHEID)

    Jans Henke dook voor haar PhD in het kwantummechanisch gedrag van elektronen in materialen. Naast natuurkunde houdt ze zich bezig met wetenschapscommunicatie en duurzaamheid, ideaal voor haar rol bij LeerLevels. Jans werkt tevens als Science writer/editor bij EJR-Quartz.

  • Joris Tieleman

    CONTENT DEVELOPMENT (ECONOMIE)

    Joris Tieleman werkt als hoofdeconoom bij Our New Economy, een stichting voor verbreding en verduurzaming van het economisch onderwijs. Eerder was hij mede-oprichter van Rethinking Economics NL en schreef het boek Economy Studies: A Guide to Rethinking Economics Education.

  • Derck Prinzhorn

    SOFTWARE DEVELOPMENT

    Derck Prinzhorn is student Artificial Intelligence en onze team lead software development. Hij is daarnaast actief als bestuursadviseur van Stichting Hoormij, een stichting voor iedereen met een gehoor- en evenwichtsaandoening.

  • Thijmen Nijdam

    SOFTWARE DEVELOPMENT

    Thijmen Nijdam is honours-student Artificial Intelligence. Hij onderzoekt graag de creatieve mogelijkheden van AI om de samenleving vooruit te helpen.

  • Irene Wientjes

    CONTENT DEVELOPMENT (WISKUNDE)

  • Hella Hekkelman

    COMMUNICATIE & BRANDING

    Hella Hekkelman heeft een MSc. Strategic Product Design. Ze werkt als coach voor Maakplaats021, een plek waar kinderen hun creatieve- en digitale vaardigheden ontwikkelen. Ze is daarnaast freelance ontwerper voor o.a. LeerLevels.

  • Hong-Lin Stoffels

    COMMUNICATIE & BRANDING

    Hong-Lin is communicatie en multimedia designer en mede-oprichter van stichting Adoptiepedia. Ze daagt zichzelf graag uit door jaarlijks zo’n 150 boeken te lezen. Hong-Lin verbetert momenteel de communicatiekanalen van LeerLevels.